...

måste bara förklara mig lite .. i förra inlägget beskrev jag att jag hatar en person .. jaa. men jag skev aldrig vem det var, men fick endå en kommentar som om jag hade skrivit vem dt var :S ? hur kommer det sig, sluta va anonym och skriv ditt namn så märker vi om det är du, för den personen jag menar, känner inte många som jag känner kan ja säga, tror inte den personen skulle sitta o kommentera ens en gång. Btw, jag kan ju mena flera, de vet ni ju inte ? ;) så sluta fega, sluta va anonyma, våga stå för vilka ni är istället, om ni ens ska kommentera, orkaorka? omoget kan jag säga iallafall.... o på humör, är ja dock inte today. sry.

Upate:

Btw, du skrev att det du tycker om mig inte passar att skiva här, men  jag tycker du ska skriva en kommentar ? jag tar  inte åt mig! riktigt omoget bara, att hålla på som du gör o tror att allt handlar om dig :)

Allt handlar inte om dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe!

2010-11-28 @ 01:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0