Bend it like Beckham...

Tittade nyss på Bend it like Beckham, haha en gammal film, såg den när jag var yngre iaf :) Så blev sugen på den, Men den är jue bra iallafall! :) .. Blir nog att se någon mer film, efter jag duschat dock... Blir antingen National Lampoons pucked, eller Stuart little ( också en gammal film men fan ibland ere mysigt ) :) .. hihi..

Imorgon .. blire antagligen o träffa älsklingens mamma, jag vet att jag sagt det minst tusen gånger .. men denna gång blir nog av! ?  fan vad dom skjuter fram allting , gash :) hihih iaf, oooooooh. hur kommer detta att gå???

Hörs sen eller imorgon! :) PUSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: izza

Älskar den filmen, hahaha vet inte varför riktigt men man fastnar för den ^^

2010-11-11 @ 14:16:01
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0