101128

Vet i alla fall vem den anonyma var, okejokej.. Men jag kan säga så gott som .. att det inlägget ja skrev nyligeen, handlade inte om dig faktiskt.




Hej kom nyss hem,  halt o kyligt ute, snö storm, riktigt mycket snö o allt, ujdå. Men kom hem efter ett tag i alla fall.


haha, kom på en sak, som hände för ett par dagar sen. Jag hade vart på lunch med mor, och skulle till bussen, de var halt o mycket snö, kyligt ute också. Jag tittade mig omkring , och skulle se vilka som skulle på bussen.
Sedan halkade jag, höll på i max 1-2 minuter faktiskt, nej men i alla fall en minut. Alltså jag ramlade aldrig, utan halkade, de var som om jag stod o dansade, folk trodde nog det, de var som på film ni vet? jag bara fortsatte halka fram, å te sidan, andra sidan, bak, osvosv.. Jag fick liksom ingen kontakt i min balans ( som jag dock typ inte har ) men iallafall, lite humoristiskt tycker jag. Puss


4 månader med älskling idag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0