101122

♥Hej alla söta. Kom hem för en stund sedan. Sov hos älskling tills idag, igår blev det en massa filmer, o massa prat o det var helt underbart! ♥
Pratade lite om saker idag också, vi tjafsade lite, som inte kändes så bra för varken han eller mig :/ .. Men det kändes bra när vi redde ut allt, då märkte vi hur mycket vi egentligen älskar varann! ♥ Han och jag livet ut, vi kommer aldrig skiljas åt, vi får inte, vi vill inte o vi ska inte. Gud, han är min föralltid, o jag är hans föralltid! De finns folk som försöker förstöra, men ni kommer aldrig att lyckas, vi skrattar bara åt er ! ;) så patetiska, hihi. Äkta kärlek går inte att förstöra! ♥♥♥♥♥♥


Iaf, så vi tog en promenad i vinterkylan, :) pratade en massa, på torsdag blir det uber mysigt, vi ska baka, och laga mat tillsammans, o mysa hela kvällen/natten! hiih.

Men nu ska jag äta lite mat ;o hur hungrig som hellst. Blir köttfärssås och makaroner? men pappas köttfärssås, och den är godast  o bäst. Puss på er. Här kommer en låt som jag och carro börjat älska ;) haha drar in henne med, ne men hon tycker om den ;) efter "Iam a legend " filmen! Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0