101120

hej hallå! Vaknade precis, ska beställa lite käk har vi bestämt oss för, haha :) tjockisar på hög nivå. Men iaf ;D ..
Gott är de ju alltid.
Igår drog jag carro och david på fest hos någon lars, där emma o linn också var. Men fest & fest vet ja inte om de var dock xD haha .. Men iaf, alltid lika kul o snacka med dom. Jag drack dock inte.
Ikväll ska jag carro och david hem till älsklings bror, med älskling såklart, sen kommer det ju folk dit :) Blir nog riktigt mysigt det. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: becka

Hoppas maten smakade! Frågestund på min blogg nu, kika gärna in och släng iväg nån fråga! kram

2010-11-20 @ 17:18:40
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0