101117

Hejsan :) .. Så roligt att man fått så mycket kommentarer på facebook angående ultraljudet o barnet :) Grymt kul.

Kom precis hem från arbetsförmedlingen. Ville röra på mig, så jag tog på mig riktigt varma kläder, delvis halsduk o vantar (; o dubbla tröjor, .. SÅ gick till arbetsförmedlingen :) tog väl någon timme ungefär, gick i min egna värld med musik, å kring alla mina tankar. Det var riktigt kallt ute, men man vande sig, och när man skulle hem, så tänkte jag ta bussen, då var de uber kallt, att gå till bussen liksom. Men jag gick en liten omväg till arbetsförmedlingen idag, en längre väg! :) Så gick riktigt långt, men skönt som satan i gatan var det.

Nu ska jag ätaa lite, kycklig o pasta typ. Senare ska jag träffa lilla grodan elin. Puss på er, sköt om er. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0