101116

hejsan, jag och älskling gick somsagt upp tidigt idag, och vi somnade rätt sent igår så det var lite jobbigt för oss. Men det gick an ;) Vi åkte till sjukhuset, gjorde kub testet, och tittade på barnet via ultraljud, och barnet mår jätte bra :) .. Kändes kul i alla fall. Ska väl dit på ultraljudsundersökning igen i december - januari någon gång. kulkul =)) ..

Iaf, sedan åkte vi hem, och då gjorde vi lite mat, och tänkte titta på wallander, men vi höll på o somna, han åt upp maten, jag åt upp köttbullarna -.- så börjar bli lite smått hungrig nu. ;D .. Så vi gick o la oss o sov i typ 1-2 timmar, och nu cyklade han iväg till jobbet, han ska jobba inatt igen, roligt för han då! ;) .. För mig blire, att jag vene, men tat riktigt lugnt, kanske se lite filmer, och mysa för mig själv kanske ? :)) .. Myspys! Får se om de finns någon film då, oh vill se Svensson Svensson, men de har väl ej gjort någon mer säsong :c .. tror jag?

aja, ni får ha det så bra så länge. Massor av pussar. <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

okej, lycka till med de då:)

hur gammal är du?

2010-11-16 @ 21:42:03
URL: http://iiisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0