101110

Hejhej ;) .. haha jag e så klant, råkade zooma in älskligns data så man såg ut som om man vore gammal och blind eller något, ha ha .. Men mattias hjälpte mig ;b så nu funkar det. Nu är de normal storlek. Dom spelar fifa, älskling vann nyss, glad han blev elle vad, haha dom skriker o allt när dom får mål eller är nära, jaja -.- haha söt min älskling e iaf... Men ska kolla lite i datan sen tänkte jag dra hemmåt,  innan de blir alltför mörkt, men det är jätte mycke snö ute :) så de e inte så mörkt iaf, elle de blir inte de. Men tog bilder  igår påvägen hem till älskling, på kvällen, ser jätte mysigt ut, de kommer in sen när jag kommer hem. kanske blir o träffa caroline idag? får se  :) Men nu ska jag dra, och fixa lite, sen hem. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0