101108

hej sitter hemma hos min älskling (; han jobbar men han slutar om en halvtimme, då har han med sig mat till mig ha ha ;) iaf chickenbites som jag frågade om ^^ elle han frågade mig om ja ville ha nått  osvosv. Hungrig som satan e jag också, måste typ äta något, min kropp känns för svag ju ;o .. Pappa hämtar mig vid halv 5 - 5 idag iaf. Så när jag kommer hem, vad händer då? :) ..

Igår vare typ släktfest hos farfar :)  farfars sida dårå elle va man säger, Nästan hela släkten + min älskling var där, för kul, sålängesen man träffade vissa, så de var riktigt kul. Vi åt smörgås tårta som henke  gjort , MUMS.. Sen en massa kakor och en liten tårtbit :) .. och cider dårå, alkoholfritt ;) .. För jag ska ju inte dricka alkohol, haha nettan var så söt , för alla i släkten vet ju ej om , så hon ba : ska du ha cider elle saft? alltså de finns inge alkohol i cider " då tog jag cider hihi. iaf .. Sen så pratade vi en massa och myste .. Tog inte mycket bilder ifrån helgen :( orkade inte osv .. men några bilder tog jag, t.ex på när patrik fredrik och pappsen däcka xD hahaha .. Kan ta in bilderna när jag kommer hem ! :) iaf, sen så vid typ 7 tiden åkte vi hem till örebro, jag somnade nästan direkt o sov enda tills vi kom till Örebro, sen så fick vi skjuts till älskling, då tittade vi på Beck -  kapellet. (; Sedan så kom elias och matte en stund, sen drog dom o då gick jag och älskling o la oss typ på en gång o somnade väldigt snabbt.


hihi, för bra helg vare iaf, Tack alla som deltog, <3 Så skönt o komma bort från Örebro ett tag o sedan träffa släktingarna, de roligaste faktiskt. PUSSS


btw, hörde om en till våldtäkt, ifrån fredag till lördag i örebro.. kan detta aldrig ta slut, `? så patetiska människor de finns .. Ska man aldrig kunna gå ut när de mörknat? alltså redan vid 4-5 tiden på EFTERMIDDAGEN? usch.-

Kommentarer
Postat av: moscoo

besök gärna min blogg :)

www.moscoo.blogg.se

Peace

2010-11-08 @ 14:45:07
URL: http://moscoo.blogg.se/
Postat av: Mikaela - Never ending love

Skönt att flytta hemifrån!

2010-11-08 @ 17:09:32
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: dannie

Super fin blogg! Ställ gärna en fråga i min frågestund. PUSS! <3

2010-11-08 @ 17:12:56
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0