101107

hejhej :)Sitter här hos farfar med älskling, patrik, pappa, henke ofredrik, nettan duschar xD  Snart kommer tony och ingemar. icklåna patriks dator, som han tydligen hade haft med sig så tänkte skriva ett snabbt inlägg..

I fredags hälsade vi på sonja en stund, i vänersborg, Sedan åkte vi in till stan där vi träffade fredrik,viskulle sova där, dit kom hans tjej,dom satt o drack typ,förutom jag xD Sen tittade jag  och älskling på film, och sen somna virätt så snart, sedan åkte vi till farfar på lördagen. :) .. Vi mös väl, snackade jätte mycket med Nettan igår om allt mellan himmel o jord också, sen mycket skratt har de varit, här går de inte o vara en dag utan skratt haha ;) farfar fyller 70 år idag, Grattis :) .. iaf .. Nu ska han iväg med sina syskon o vi andra väntar på Ingemar och Tony, sen får vi se vad som händer, alla e typ bakis här förutom jag och älskling (; .. Men vi kommer hem idag iaf, så skriver nog när vi kommer hem´omdeinte ärförsent. Älskling sover hos mig inatt tror jag,så tar han cykeln tilljobbet imorgon. hihi,iaf , var i ett köpcenter igår också,köpte skinnleggins och en jätte finmysig vit tröja, kommer på bild sen,när jag har på mig den eller något :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0