1 november 2010!

Hejhej! :) Igår var en riktigt bra kväll faktiskt. Först så blev jag hämtad av älskling elias och adam.. :) Då åkte vi hem till älskling, de spelade lite fifa såklart .. -.- jag höll typ på o somna, men jag satt endå med dom och hejade ;) ibland iaf ha ha -.- .. Sedan vid typ halv 9 började vi göra i ordning oss lite, sen åkte jag adam elias och älskling till bion :) .. Mattias stannade kvar hos älskling, för vi skulle dit sen. Adam elias och alla dom andra gick på Saw 3D , jag och älskling tänkte också dra på den, men de fanns inga platser, men efter bion fick vi veta att de visst fanns -.- orkaorka. iaf, Vi drog på The other guys istället, var riktigt mysigt o dra på bio med älskling,! :) Mös som bara den, gjorde vi också.. Sen efter bion väntade vi på de andra folket, sen fick jag hälsa på en ytterliggare bror som älskling har som jag inte hade träffat en, så nu har jag nog träffat alla ;) iaf sen åkte jag älskling elias och adam hem till älsk.. Där drack dom lite, när vi kom dit var mattias linn och emma där, de blev inte mycke drickande, men mycket snack, flumm, mys, musik oså! :) .. Sedan typ drog alla efter många timmar, så kul när alla dricker, jag kan sjunga , flumma hur mycket som hellst utan att någon av dom tänker på de ;) eftersom de redan e onyktra hahaha ^^ .. Iaf , elias sov kvar också.

Idag så tog jag en skön promenad hem ifrån älskling, för skönt o gå vare verkligen, gick runt vivallaringen igår förresten :)
SItter här nu o försöker ladda ner ronny och julia julkalender! Men går fan inte, ingen seedar, där ja laddar ner ifrån iaf. Gash!

Får se vart dagen leder iaf , imorgon blire o kanske träffa älsklings mamma för första gången! HJÄLP! Hur kommer det att gå??  :/



Kommentarer
Postat av: faah

va söt du är! kolla gärna in min blogg :) puss

2010-11-09 @ 10:32:03
URL: http://faah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0