sitter i nattmössan ...

hejhå, sitter med min lilla söta laptop :D .. och jag e glad, men tänker inte berätta why ;) .. iaf.. håller på att ladda ner nya oth avsnittet, hoppas den e klar snart så att jag kan se den innan jag måste lägga mig, jag e såotroligt pigg också ;o .. men iaf, tar de för lång tid måste jag nog lägga mig, men det är ju så spännande, vill verkligen se den nu ;o.. hörde nyligen ett ljud från mammas sovrum, typ som om hon halv skrek/grät elle stöna i drömmen ;o .. shit ..  sen hörde jag min minsta syrra prata rätt så nyligen också, haha söta :*

imorgon blir de skola, vi ska bara titta på när mörkret faller, typ :) .. och sen träffa tobbe och kanske carro? och åka till mberg och kolla runt lite :) sen tbax till morsan & följa med felicia & beccis på öppet hus :P .. ska vara barnvakt då igen. hihi, sen kommer jag hem på söndag, men då har jag typ fullt upp med en massa annat, bland annat lite fixx i rummet & då blire nog ba att va hemma och ta de lugnt , för sen på fredag ska jag och vänner åka bort på fest ev :) hihi.. aja ska se om oth avnsittet e klart snart så att jag kan se den och sen sova fast jag e pigg som en lärka ;)

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0