Redovisat PA...

hallåjJ!
hade projektarbete redovisning, tror att de gick riktigt bra, de känns som de, men endå inte.
Först började em att läsa inledningen, elle ja berätta dårå. Sen berättade jag att vi ska visa en film,
så då satte jag igång den. Det var en låt och sen massa bilder, som jag gjort, som ja mixxat och så :)
Sen berättade vi själva bakgrunden, sen intervjun me polisen och sen med allmänheten, elle mänskligheten som ja först råka säga xD .. och jag sa lite fel ibland, men de gick bra, jag skrattade bara & fortsatte =))
Sen sa karin att hon haft oss så mycke, så hon ser att vi utvecklats enormt osv genom åren ;b ..
Men betyget? I DONT KNOW YET! Om 5 minuter ska vi till våran handledare och snacka om betyget på själva PA!


iaf, och så väntar ja & em på att min pappa ska ringa så att jag kan få pengar & så att ja & em kan köpa ett cigg paket och dela på, hon har bara 20 så jag ska be om 20 kr, och sen e jag skyldig ckrille 50 kr, så han ska få dom idag, så de kan sluta tjata nångång :P ..

iaf, va ska man gö enda tills 2-3 då ja ska träffa tobbe och fixa och dona?  :c ..


Pussadjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0