nedräkningen börjar...

hallojjsan! Sitter här hemma, och ska alldeles strax lägga mig, börjar fan bli riktigt trött ;o men börjar inte förns sent imorgon=) så ja, var nyss ute och rökte med carro och hennes syster emelie ;d satt säkert ute i en timme iaf? halvtimme-timme ;d .. satt och snacka och skratta typ, men iaf, jag kände mig så rastlös så vi träffades =)) .. Kom hem för en stund sen, var skit mörkt ute så hon fick ringa mig på vägen hem ;b man vet aldrig vad som händer här i vivalla på kvällen alltså ;d .. höhö^^

Sen imorgon ere typ lite jobb me projektarbete och sen möte me klassen och sen slutar väl vi! ;d och då hitts de väl på nå i guess! ;d .. kanske plugg? elle så pluggar jag på onsdag istället ;d ..


Men nu ska jag dricka lite fanta och sen sova, ha de bäst. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0