när du är i närheten blir luften oren.

Följde med felicia till stadsparken där de var någonslags festival osv, men orkade inte vara kvar där för har för mycke tankar kring allting, så jag tog hennes nycklar och gick hem till mamma, fast aa hon är inte här eftersom hon jobbar på festivalen.. Så jag sitter här ensam nu & funderar på vad som händer ikväll? vene om jag sover över här, vill hellst vara med någon kompis och snacka just nu, men får se, hemma vill jag iaf inte vara ... inte i natt ...sen får vi se. Antingen sover jag hos mamma elle hos någon kompis iaf. Får se vad som händer.. och orkar inte prata med någon heller, så har stängt av mobilen nu .. första gången i mitt liv? = ja.. iaf nästan.
Men jag tar på den ibland osv och försöker nå tobbe? han skulle me till stadsparken men han sover, har ringt som jag vet inte vad, och smsat, han svarade en gång men då sov han, han skulle duscha och allting, sen ringde jag igen, då svarade han inte, men iaf, får väl se ..  aldrig mer supa = ja! förutom att jag kommer dricka lite på studenten, men aldrig mer supa till ordentligt iaf ...

aja, nu babblar jag på som ja gud vet vad ..


Ni får ha de sådär superduper bra sålänge, så hörs vi säkert sen.


Saknar dig!!!!!!

Kommentarer
Postat av: göran

Trevlig blogg du har:)



Bli gärna medlem på: http://hockeyonline.se

2010-05-29 @ 17:33:37
URL: http://hockeyonline.se
Postat av: Anonym

jora:D

jag gick idrott hälsa :P

du går gick?

2010-06-02 @ 12:04:02
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0