my day today!

tjolahoppsan sa! : )  Tobbe följde med till Migrationsverket, det gick kalas bra =) bara skriva rent som behövs!
Sedan så åkte jag och tobbe till vivalla, gjorde lite käk och jag diskade lite hahaha xD inte vanligt, menart!  Sen tittade vi på förhäxad medans vi käkade och sen så pluggade vi ett tag ;o ooohja! och sedan gick vi till sportcenter, där kom jonas linus bajram robin och david, så vi satt där och tog de lugnt, sen gick vi och träffade carro jafaar och said, och sedan gick jag tobbe linus och jonas till jonas, satt där och chilla =)) .. sen träffa vi david och bajram och snacka,. dom var drick sugna som fan, men icke sa nicke, vi får vänta tills imorgon då vi förhoppningsvis ska vara hos Linus :) Sen stack alla vi hem, kom nyss hem ska typ ta bort sminket nue =)) ..
Har döpt om några namn i mobilen också ;) ..
Linus (Alkis)
Tobbitch <3
Carro syster <3
David. H (Flatan)
Bajram (3.5)

Så ägda ;)

nä nu ska jag typ ta bort sminket sen kanske sova? upp imorgon och ha nationella, önska mig lycka till! =) kommer gå åt helvete ...  Sen efetr nationella blir BÄST!

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0