killing me softly

hejsan! :) ..

Haha måste berätta en sak xD .. Igår kväll när jag träffade carro jafaar och linus.. Så spillde jafaar aska, elle aa askoppen ramlade så allt spilldes ut på mitt golv xD så jag hämtade damsugaren, men då gick proppen och de blev helt svart i läenheten, och jag såg ingenting och skulle gå tillbaka till mitt rum, jag ramlade över stolen, på linus i sängen, rullade ner från sängen till golvet över askan xD .. alltså, jag kunde verkligen inte stoppa mig :O utan jag bara fortsatte ramla ;o .. haahhaha, verkligen klantig, kan man säga, elle va säger ni ;) ..



Idag ska jag vara barnvakt typ .. men ska iaf till morsan , går från halv ett till 4! ^^ Men inge speciellt i skolan iaf, najs de. Så de blir att sova hos morsan i två nätter typ.  men de var faktiskt ett bra tag sen jag var där, så de blir nog kul ;) ..


Kommer ha med mig min laptop ;) så kommer kunna skriva blgog senare ikväll och allt de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0