jag fick...

...veta att jag kommer få VG som betyg i projektarbetet ;) känns sjukt skönt !!! =)) ..
Så ska plugga lite med det imorgon med hon somär med i min grupp, så vi ska träffas lite tidigare imorgon & göra klart det, sen är de redovisning den 24 maj för ettorna, elle den 26 ;b .. men tror de blir den 24 ! så jag ska göra det skit bra, försöka kunna allt osv utantill, så gäller att träna träna & träna sedan då ;d börjar redan bli sjukt nervös för redovisningen, att allt ska gå som man vill osvosv! måste hitta en kasett också, där jag har intervju filmer .. hmms?

Idag , var i skolan och alla treorna samlades dårå, så fick en massa info om studenten! ;d vi kommer att springa ut 12.30 , och min klass är en av de första som springer ut! :b .. och vi sjöng t.o.m studentlåten idag, vi måste ju somsagt ööva! ;) .. men iaf, sjukt stressad är man!
men sen, så gick jag och träffade carro linus och jafaar ;d vi satt bara och lyssna på musik , snacka en massa bs och sedan så stack jag hem, för tänkte plugga färdigt med en grej som måste in denna vecka, så jag gjorde färdigt den nyss & skickade in den! =) .. vene om jag har mer att göra? ska kolla upp de, men projektarbete kvar då vad jag vet.

Imorgon ska hela klassen samlas och snacka om studenten kl halv 2 eller 2?  men iaf, ska träffa emma vid halv 12 och göra färdigt de dära, och sen vet jag inte om vi har lektion ? ska fråga läraren, för hon e så otydlig!

Kanske blir fest hos Natta.E på onsdag elle torsdag! =)) ( eftersom vi är lediga ) .. höhö, ska ta med mig folk ^^

ha de bäst. PUSSSSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0