I have this burning feeling inside, a feeling that none should know.

It seems like yesterday, it was just a dream. But those days are gone, and just memories!



snart studenten, fan blir ju helt kaos i hjärnan när man bara tänker på det, olika känslor p.g.a det.

Glad, nervös, stressad ( fast inte om skolarbeten för allt e redan klart ), orolig ifall jag blir yr elle nå,  och ja allting! men kul som fan kommer de säkert bli! ;) ..

Först e man ju i skolan, man springer ut, åker flak & allt.. Sen så åker jag till mamma och är där från typ 2 tiden och några timmar, firar och allting med släkten dära :) .. Sen åker jag vidare till pappa där släkten från pappas sida är, sen kanske vänner också kommer? Senare på kvällen åker vi  eventuellt till Jimmy och fortsätter :) ..

Sen tänkte jag att på lördagen ska jag ha en fest ;) snackade med pappa och de gick bra tror jag? en fest för bara kompisar dårå, fira att jag tagit studenten etc! =)) ..

iaf puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okej gött:D

jag me haha blev riktigt ös. gjort mer i helgen?

2010-05-31 @ 00:34:55
URL: http://snoocxz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Okej skoj:D lycka till!!! hoppas det blir bra då och fint väder.

jag tog studenten förra året men kommer festa till de som bara den ändå:P

2010-06-01 @ 12:08:19
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0