god natt<3

hallåjj! (; .. skola idag, skit segt, sen träffa jag tobbe och vi träffade typ carro linus david kim & jonas, och de började blixtra som fan och åska, och öste ner med regn ( innan de var de varmt som satan och solsken ) .. så vi stod udner ett tak och ibland sprang vi runt i regnet haha, sen stack ja och tobbe till mig, värsta vattenpölerna överallt också ;o .. och vi har tydligen inge vatten i hela örebro län? .. bara sådär nöd vatten .. märkte d när natta sa att ja skulle kolla om vi hade vatten, och de hade vi icke, och jag skulle fan duscha ju?? .. men nyss gick ja på toa, och sen skulle ja ta bort sminket, de börja låta som fan, sen gick jag ut från toan och hörde att de lät, så ropade på tobbe så fick han öppna toa dörren och kolla vad de var , fan trodde ju att de spökade ;) tahahaha .. ^^ men iaf, får hopppas att vattnet funkar imorgon? måste ju duscha innan jag ska till skolan och de jue ..

aja, imorgon ere klassråd men någon särskild person ska snacka me oss? och sen ska jag bara visa min och ems handledare vårat powerpoint , till projektarbetet som ska redovisas på tisdag, vem som hellst får komma och titta ;)

sen blire väl typ stan och mberg tror ja, tobbe skulle byta studentskor och carro skulle väl köpa nått tror aj :)

 

sen senare blire nog festis ;)

 

pusslove <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0