god natt!

Hallåjj! :) kom hem från skolan, och direkt så träffade jag tomas carro jafaar och linus =)) .. men sen stack tomas, och då vare bara vi 4, vi typ chillade ute osv, sen gick vi hem till mig & först tittade på oth avsnittet :c ... och sen tittade vi på flickan som lekte med elden, elle va den heter? iaf.. göttmos de! ;d .. dom stack nyss, jag vätnar på att tobbe ska ringa, så vi kan röka tsm, för sen ska jag slagga!

Imorgon blire att plugga, plugga & plugga ennu mera ;d .. och sen kanske träffa en kompis!


vet ni en sak? om jag gör en jävligt bra redovisning så har jag chans till MVG på projektarbetet? :O fick jag höra!

puss sov så gott!

Kommentarer
Postat av: PONDUZ - LINE

kul blogg!

2010-05-12 @ 14:15:54
URL: http://ponduz.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0