gammalt bild-inlägg!

Sitter i skolan med amaaliey! ;d .. och vahetere ... jag hittade en mapp med några gamla bilder från typ nått år sen elle några ;b tänkte dela med mig de till er , bilderna har någon gång betytt något, men de kanske dom inte gör nu, men lägger upp dom iaf, so you know!





hon försökte jämt leka mig, sa alla mina vänner, hon ville va som mig. men hey, vem vill inte ;) hahah nämen^^








gammal header på bloggen xD









saknar mitt hår, halva luggen var färgad och underhåret, ÄLSKA!















vill ha tillbaka hårfärgen!





de var några bilder från 2007 och 2008! Alltså bilder som jag hittade i skolans dator ( min inloggning dock ) Allt är minnen! : )

Sen när jag kommer hem, om jag orkar och kommer ihåg ;) så tänkte jag slänga ihop ett till litet bild inlägg som är minnen men från detta år! =) så får man se hur mycke som förändrats och ja allt vad de nu är, hihi..

ska på lektion nu! pussar!

du!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0