down!

hello,  hur ere me er idag då? :) med mig, så .. duger de väl iaf.

idag så kom carro kim linus bajram robin och jafaar, så vi satt och rökte vattenpipa typ, och lyssna på musik & snacka osv som vanligt dårå, men de var kul iaf. =))

så nu sitter jag och carrobanan här och jag har nyss skickat över femhundra miljarder bilder te na, hon har sin dator här, ^^ .. Så hon fick typ mest festbilder dårå taha.
men iaf, vi ska väl snart se nå film? och mysa helt enkelt :) .. skola imorgon, men bara klassråd, men sista klassrådet, så kan va riktigt bra att komma och få veta de sista infot om studenten osv, sen senare på kvällen blire  fest, antingen hos mig elle hos en i varberga! ;d ..


Puss och kram! / eran <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

söt flicka

2010-05-29 @ 17:00:20
URL: http://snoocxz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: :D

Händer da?

2010-05-30 @ 12:37:30
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0