100531

hejhoppsan sa! :) ..
iaf , skola idag en stund dårå, fixade lakanen som vi ska ha på flaket! :)
Först skrev vi på ena lakanet : BF3Z , och sen alla i klassens händer och våra namn! Sen på den andra lakanet står det : Smartare änn wi trodde. Endasst 47 ig:n .. " HAHA, där drev vi bara! ;D vi vet hur man stavar men vi skrev med stavfel för att de blev coolt, sen ere många som har mkt ig, men iaf de blev skit ballt! ;) ..
Sen gick vi på lektion, betygsamtal, såklart blev jag helt helt helt sist :S .. iaf fick G i psykosocialt arbete! duger väl. Men bp rindge under lektions tid och sa att de började regna? så jag sa till de andra i klassen att de regnar så att vi får ta in vårt fina mästerverk efetrsom de låg ute på ett ställe, så vi började springa genom hela skolan etc, sen kommer vi ut & de regnade inte, kom säkert bara några droppar? iaf .. men vi tog in de iaf, ifall om de regnar! ;d .. Sen träffade jag tobbe, och vi färgade mitt hår blondt, ska eventuellt färga det igen imorgon så att de blir skit snyggt!
Nyss stack han dårå! och jag ska fixa lite och så vidare ... :) <3

Puss på skinkan! hårfärgen får ni se imorgon då det ser bättre ut ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okej koj:D de blev lite fest och lite annart händer nu i veckan da?

2010-06-01 @ 11:56:25
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0