100530

Heej!

Igår så åkte jag hem, och på bussen så smsade bp och dom mig & frågade om jag ville komma till stadsparken och festa med dom & en massa folk, och visst tänkte jag. så jag åkte hem & fixade lite att dricka, sen ringde jag tobbe & frågade om han ville med & de ville han såklart! =) .. Sen åkte jag till stan, och mötte honom, och vi gick till stadsparken och träffade en massa, några från klassen & en massa andra, tyckte de var skit kul helt enkelt efetrsom vi snart tar studenten, så de var kul att göra en sån grej med de :) !
Sen drog tobbe för han drack inte så de var inte lika kul för han, så vi andra var kvar en stund sedan åkte vi till mcdonalds, bp skjutsade mig på cykel, så jag satt där med min flaska och fortsatte dricka! Sen bjöd hon mig på två cheeseburgare, och vi satt där en stund, sen råkade de typ bli lite bråk, och sen stack vi till mimmie! Jag och några väntade utanför , för vi skrattade som fan och vi skulle egentligen ta de lite lugnt, och så såg jag spegelbild på oss, ja bah de e några där? :O oj nej de var visst vi .. dom började skratta som aldrig förr, jag med såklart! Sen gick vi till källaren, och vi tog med oss några folk från mcdonalds, så vi satt där en stund och snacka om allt och så, sen  när mimmies pappa åkt till jobbet så stack vi upp dit, vid halv 3 ungefär, och så fortsatte vi där, min mobil hade dött, men jag fick låna laddaren. Men sen vid 3 så stack jag därifrån, ville bara hem & sova, men första bussen skulle ej komma förns vid 6 - halv 7! :S Så jag ringde tobbe och han tyckte att jag skulle gå hem, så jag började trippa iväg, och sen träffade jag  två jätte snälla personer som rastade sin hund, och dom följde med mig enda HEM ;o .. så jävla snällt, att de finns så snälla personer, dom ba ; de har skett våldtäckter, så vi följer med dig en bit " men vi snackade som fan och de råkade bli enda hem till mig, utanför dörren ^^ .. för snälla var dom! En tjej & en kille dårå, sen kramades vi och jag gick in och gjorde en pan pizza och sedan däckade jag väl väldigt snabbt.



Nu sitter jag här, pappa håller på att grilla iaf, pappa & karlsson! Så de blir gottigotti!

ha de bäst, jage  helt seg så idag blir lugnt som satan i gatan! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0