100526

Dagens låt!


 

Igår var de riktigt kul iaf ! :) .. Först hängde jag med tobbe till Liquid, han bjöd på några öl osv, han skulle ju på bal så han hade kostym och grejer haah, sen kom hans date (; så vi satt där ett tag, och sen drog jag hem till carro, och sen till mig, de var jag carro linus kim jafaar bajram och robin som var hos mig sen, vi drack lite & tog de lugnt, hade de helt enkelt skit kul :) .. förutom vissa saker som hände senare, men jag orkar inte bry mig längre , orkar inte ta mer skit, !

Så nu, gör jag ingenting, sitter här och lyssnar på denna låt som är där uppe, och bara tar de lugnt, får väl se vad som händer sen! :)

Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0