100525

hejhå, förlåt att jag inte skrev igår :/ men hade inte tid för någon dator alls igår, gick in på facebook lite sådär snabbt vettja ;d .. haha..

Ska snart till skolan och det är vår stora redovisning för projektarbetet idag :/ gosh önska mig lycka till, jag har redovisat för mycke folk förut, men aldrig vart såhär jävla nervös? men det är väl för att detta är riktigt stort och de gör de bara värre, men de kommer att gå bra, de måste det, varför skulle de bli fel just idag? + det är ju inte så att man står själv och redovisar direkt? så de kommer att gå galant, vi ska visa en musikvideo som jag gjort också, med bilder och sen en låt, jag som klippt och så fixat videon helt enkelt ^^  .. hoppas bara att usb funkar? tänk så blir den cp när jag stoppar in den i datan? ( om carro läser detta kommer hon tycka att det låter snuskigt xD )  för den funkar bara ibland :S .. men iaf, den måste funka nu, & allt kommer att gå skitbra!!!!

Ska hoppa in i duschen nu iaf, är riktigt törstig också, men har bara mjölk? men de får gå! :)


Puss så hörs vi nog senare, <3




Jag vet inte om jag vill det, elle jo jag vill, men de känns jävligt skönt iaf, vet inte ens om jag gör rätt heller, men i guess! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0