100523

Heej ^^

Blev fest igår igen, typ iaf, med ett par kompisar, och jag fick veta att en snackat skit om mig så carro ringde och fråga ifall vi kunde ses, men visste int att han var med, men sen när jag såg han så började jag skälla ut han och skrika, och folk typ bad mig sluta och sen en annan bad mig hålla käften och allt, så jag fick typ snedtändning .. :S men rätt åt dom iaf. Så jag e inte på mitt bästa humör iaf. falska äckliga typer , uschi! Liksom orka snacka skit om mig tillandra, varför ej säga de te mig ist för? orka vara feg? + när ja skällde ut han , han snackade/skrek på mig men kollade på tobbe..

iaf, skulle egentligen pierca oss, ja & tobbe. men de gick ej idag, så blir nog imorgon, jag KANSKE ska göra de, får se om jag vågar helt enkelt ^^  men ska hänga me dit iaf ;)

va ska vi gö nu? ingen aning, e me tobbe men ska kanske träffa lite folk snart.

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0