100519

hej hallå :) tittade på film  i skolan idag, den var riktigt bra men lite hemsk bara, när mörkret faller .. som jag sa i ett tidigare inlägg tror ja :) .. Sen mötte jag tobbe och vi gick till pappas jobb och jag fick pengar & kläder, sen skjutsade han ner oss till siba och där lämnade jag in min mobil :c .. eftersom den glappar och allt som fan me laddare och headset .. men iaf har felicias mobil nu men pappa kommer imorgon tidigt och lämnar en annan mobil till mig som jag ska ha sålänge, kanske inte världens bästa men den duger iaf sålänge ^^ så att jag kan nå folk & dom kan nå mig. ( klarar mig inte utan mobil ) !
Sen åkte vi vidare till mberg och köpte skor :) han köpte ett par studentskor och de gjorde jag också, och sen fick jag det billigaste paret gratis alltså jag fick ett par till skor :) som jag kan ha istället för mina vinterdojer jag har?? haha :P ..
Sen åkte vi till morsan, där åt vi, och sen följde ja och tobbe me felicia&becca på deras öppet hus, vi skiftade lite grann dära. och vi busade som bara den me felicia&becca hahaha ^^ .. Sen bjöd jag dom på fika.

och nu sitter jag hääära, och ska snart hoppa in i duschen, känner mig som en svettburk snart tror ja? .. haha.. för varmt ute, men icke klaga, det är verkligen skönt väder ute tycker jag =)) sommaren börjar närma sig alltså.


Imorgon ? skola hela dagen i think, och sen ska jag hem & fix&trixxa lite, och bara ta de lugnt tror ja, blir inge speciellt, vene om jag orkar va me nån ens, men de får vi se ;)


Pussar<3

Kommentarer
Postat av: lucke

Fin blogg du! :D

2010-05-19 @ 20:06:33
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0