100516

jag är trött på att folk ska skita i, och inte respektera mig, elle mina regler när man väl har några elle någon?
Hade de handlat om någon annan, så hade ni accepterat den personens regler , men när det handlar om mig, då skiter ni i vilket? blir så jävla trött säger jag bara! Säger inte om de handlar om någon, vem det är! men iaf, vet inte vad jag ska säga mer än att jag e besviken. + att på varje jävla fest jag har tror alla att jag bjuder på alkohol + cigg? seriöst, ser jag ut som en jävla system/tobak affär elle? ... Näää nu ska jag sluta klaga här i bloggen, då kommer jag bara vräka ur mig något som jag sedan kommer att ångra! men iaf, gårdagen var inte det bästa!









hallåjjsan! Igår somnade vi vid 3-4 tiden på natten.. Jafaar & Carro sov i soffan ( spysoffan ) .. Krille och tobbe i min säng :c och jag .. gissa vart? på golvet ;o så jag sa att de var den sista gången jag har mycke folk sovande hos mig, egentligen kunde jag sova med krille & tobbe, men när man e 3 i sängen, blir så jävla äckligt varmt, tångt och ja allt, + jag ville inte sova i soffan! så ja, golvet blev de!  sen träningsvärk från igår har man också! ;d .. vi hjulade och ja allt för folk, sprang runt, klättrade och allt, fan så mycke alkohol kan gö.. + jag tror jag har stukat elle nått me tummen? häromdagen vaknade jag av att tummen gjorde fittont .. och jag kan knappt röra den, känns nästan som man brutit den, för så fort jag kommer emot den så gör de äckligt ont.. men göra de under sömnen? hmms wierdo! iaf, så idag har jag bara vart med tobbe, kollat färdigt på förhäxad, fuuuucking sorgligt, skumt och bästa slutet ? :O sparade sista delen iaf som minne ;) och om man får sån där grejs att man vill se om de tahah ^^

Imorgon, de blir väl att åka till morsan tror jag och stanna där i en elle två nätter, testa de där  med studentklänningen kanske? .. om de går.. men tänkte åka dit iaf, blir väl att smsa henne sen och fråga ifall de går!

ska gymma med amaalie i skolan imorgon också ;) ohyo go girl! :D


inte ens en månad kvar, blir fucking stressad & allt!



saknar dig :c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0