100511

hejsan! : ) !

Har nyss skrubbat hela min soffa, inte haft ork till att gjort de förns nu när jag insåg att jag har lite tid över innan jag ska till bussjäfeln^^ .. äääckligt var de, men de gick, tror att allt e borta nu från soffan iaf? hoppas inte lukten sitter kvar :S jag låter soffan ligga kvar i badrummet ( elle aa själva dynorna ) så hämtar jag de när ja kommer hem från skolan för då borde de ha torkat någorlunda!

Ska typ dricka lite fanta, sen typ fortsätta fixa mig lite och sen ska jag dra mot skolan :*
fast inge speciellt idag så de e lugnt : ) ..

nu sere ut som om solen skiner, sommaren kanske börjar komma?  märker vi när jag går ut, för jag tycker att vinterkylan har stannat väldigt länge nu ... -.-

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0