100510

hejhå! =) sitter i skolan med amaaaley, ska strax gå iväg och käka ;b .. vi har nyligen pluggat klart om migrationsverket, så bara att lämna in nudå =)) goodie! ;d ..
Vet ni vad jag måste göra sen? plugga som bara den -.- allt ska in på fredag, men ska försöka skicka in det lite tidigare! men de kommer nog att gå kalasbra! (Y) i hope.. i hope ..  ;d ..

Inte ens en månad kvar till studenten? jag blir så fucking stressad nue juu!! menmen .. klockan två äre somsagt möte för alla avgångselever ;) men de har jag redan sagt, i know! =)) tycker bara om att säga ordet ;d .. sen göra klart projektarbetet, bestämma när fan vi ska redovisa! gosh! jag tycker att hon ska göra klart de eftersom hon inte gjorde ett skit med projektarbetet ... men iaf, tur som fan att han bedömer enskilt, jag kommer typ få ett vg elle mer :D men iaf, orka tjaffsa!



Idag har jag 4 vänner som fyller år, grattis på er ! <3

 

 

 

för fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0