100509

Fick ha fest hemma hos mig igår, pappi var inte ens hemma men vi fick endå, men den här gången avr de inte alls mycke folk =) bara 11 personer max..
så jävla kul, jag blev typ dygnrak klockan 9 kanske, eftersom jag var pyramiden i ett spel, de brukar alltid vara typ bajram som e full vid den tiden men inte igår inte ;) så jag skulle resa mig ellenått, och ramlade över bordet och spillde ut hela min grogg, HAHA , och ALLA sjunger : birthday sex " till mig, jag menar ALLA! hur fan visste alla att man ska sjunga den ? hahaha . jag skämdes som fan.. ni som ej vet vad som menas med låten.. det är att en gång så spillde  jag på hela mig, och jag hade tampong och de kom in etc,  alkohol alltså.  vi ahde den låten på och allt, så sen dess har alla börja sjunga den för mig så fort jag spiller en liten droppe på mig ^^
men dom som var här igår, hur kunde alla dom veta? hahaah iaf kulkul var de, drack ju en vodka flaska och en captain morgan ( inte bara jag som drack därifrån dock ) .. men de var riktigt kul igår, mysigt, förutom en konflikt som hände mellan mig & en, men det är bra nu igen, hoppas jag.. jag har blivit helt kaos på sistone .. förlåt!

Idag åkte jag över till mormor på middag , fick träffa mina syskon och morbror. så vi åt mat, mös, snackade om studenten och allt sånt iaf..  de var kul =)) och kom nyss hem, var där från halv ett till halv 6 ;d lääänge. men kul att träfa dom =)) 

och nu ska jag tat lugnt, kanske kolla på lite arbeten jag har kvar attt gö, och sen kanske träffa en <3

puss ha de bäst.


btw, grattis linus på 18 årsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0