100508

Hallåjj! =))

Igår träffade jag först Tobbitch och coffe, sen fixade vi alkohol och sedan stack vi tll carrbitch och då kom jafaar bajram robin david jonas och linus dit, vi tog de lugnt bara =)) .. Sen så skulle jag tobbitch carrbitch jafaar linus jonas och coffe förfesta hos carro =) och de gjorde vi i några timmar, sedan åkte vi upp på stan, vi skulle på fest hos Bp och Linn, men carro och jafaar stack hem ;b .. så vi festa hos dom, och de var riktigt kul, klasskompisar och folk var där =)) .. Sen fick jag linus david och jonas skjuts hem av karlsson på natten nångång, sen däckade jag i sängen direkt, jonas sov i soffan och spydde ner soffan ( allt e borta nu, men inte hela lukten -.- ) .. och linus stack nån gång på natten ;p .. Iaf, nu är lilla linda här , vi ska snart käka pizza!

Vene vad som händer idag? vill gö nått, orkar inte sitta hemma ensam och inte gö ett skit! =/ ..

Puss ha de bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0