100506



Sitter här och har precis gjort i ordning mig, hittade en skit snygg linne som inte syns så bra på bilden men iaf så den blev de att använda idag ^^ alltså hittade den i garderoben ofc, och sen mina jeans emd hål i (: ser ut att vara fint väder ute? ^^ .. btw, min tattoo på armen har nog läkt helt nu :D för fin är den, och den på nacken med ofc! ^^ ..

Min buss till stan går 11.55 .. ska möta amaaleey vid kvart över 12, vi ska till Migrationsverket och intervjua dom lite grann, till en skoluppgift! ^^ aja, sen ska jag väl träffa tobbe, efter det! och sen blire väl träffa en massa folk osv? ;d

Längtar tills imorgon ^^ hur blir det då egentlien? hoppas vi kan vara hos Linus, för hos mig går inte, absolut inte, vill inte heller .... p.g.a en sak !

+ jag ville till sthlm i helgen , men kunde inte av dom som bor där :c .. men jag ville dit p.g.a det är en massa problem här och jag vill och orkar egentligen inte vara här i örebro, tänkte komma bort en helg, för det är sjukt mycket problem här, + pappa ville ha lugnt i helgen, menmen vad gör man? .. men ska iaf inte vara hemma så mycket i helgen, blir väl att vara ute och sen festa någon annan stans!

Men ha de bra, måste fortsätta fixa mig och sen vidare till bussen. Puuuuusss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0