100505

förlåt för att jag inte la upp bilder igår, men hann helt enkelt inte, för när jag kom hem så kom bajram och linus till mig, och sen kom david och kenan, och sen carro & jafaar och sen tillslut Tobbe! ;d osv, och vi lyssnade på musik, spelade kortspel och hade de helt enkelt för mysigt :) ..

men när jag kommer hem idag ska jag lägga upp lite minnes bilder, frösöka hinna, för ska städa och ja allt också ;b .. men iaf slutar halv tolv idag så! är i skolan nu och ska bara ha människor i behov av stöd lektion ;b den börjar 09.15 och slutar 11.30 men tror vi får gå tidigare som alla andra gånger, bara folk som ska redovisa och vi e typ klar med allt i kursen nästan iaf ;b ..

men nu måste jag dra och möta några klassisar och sen vidare på lektion.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0