100504



hejsan! har precis gjrot i ordning mig och ska snart börja gå till skolan, tänkte gå idag, var ett tag sen sist tror jag =) .. Jag och tobbe kom på en idé, att åka till mie och de i helgen? ringde henne igår och hon skulle prata me de andra, men klart vi borde få eftersom jag var där för ett halv år sen sist, och ibland verkar de som om de inte vill men jag skulle ringa idag eftermiddag , så då får vi se om vi kunde komma elle inte =) ... men dom vi brukar umgåss med nu för tiden vart typ lite ledsna ifall vi ska åka till sthlm haha ;)



Men iaf igår, då var fan hela gänget hos mig ;D Tobbe, Bajram, Semir, Linus, Robin, David, Kenan och sen kom Carro och Jafaar men dom drog typ rätt så snart ;b .. Sen så var dom hos mig till typ tio, sen gick jag linus kenan och tobbe till bussen för att tobbe skulle hem, sen följde linus och kenan mig till dörren xD .. hahaha ^^

Men iaf, nu måste jag typ ta nått att äta? hunrig jämt, och sen gå till skolan! Vi hörs och ses!

Puuuusssss

exakt en månad kvar till studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0