100503 - helgen! ;D

Hejhå! =)

I lördags :
Egentligen skulle jag med Natta mickan och Linn till festen hos han som fyllde, men dom blev knas och hörde ej av sig typ, så jag smsade Ida och frågade ifall hon ville med, och de ville hon =) jag ville ej åka dit själv liks ;b .. Så vi åkte dit, hon skjutsade mig, jag hade bara druckit en öl när vi kom dit medan de andra typ var dygnraka vid 9 tiden på kvällen? iaf, så de var ltie segt i början, men när jag kom alla ba : ELIIIIIIIIIIIN" och typ sprang till mig, dom bah vi trodde inte du skulle komma, har saknat dig " etc, skit kul faktiskt =) .. Sen när man fått i sig lite mer öl och vodka, då jävlar började man också bli lite onykter och springa runt som de andra xD, sjunga, dansa och röka typ. haha ^^ .. Men han david som typ hade festen hos sig, han fick störningssjouren på sig :/ .. Vid halv ett tiden på natten drog jag linus och ida hem till mig, fast först hämtade vi jafaar och carro, så vi fortsatte lite hos mig, för de på den festen såg helt slut ut haha, sen däckade jag tydligen på golvet, linus bar upp mig till sängen tydligen? och han somnade på en stol xD ..










Igår :
jag jafaar carro och linus vaknade, och sen kom bajram och imad. Jafaar och carro drog, så vi andra gick in i mitt rum, sen kommer semir och david också.  Ingen av dom hade sovit i natt. Så imad gick och la sig i min säng, semir med xD .. Bajram och david låg i bäddsoffan, jag med .. jag låg i mitten, fast lite längre ner, vände jag mgi åt höger sida skulle jag fått davids fötter i nyllet ( han satt och sov ) .. vände jag mig åt andra sidan skulle jag få bajrms arsle i nyllet .. men låg typ mot den iaf ( hoppas han inte släppte sig iaf när jag sov?) .. Sen så skulle bajram vända sig, och han slog till mig med  sitt knä hahahaha, jag låg typ och höll om hans ben ibland xD .. Linus satt vid datan och kunde inte sova ;b ..han tog bild på oss istället när vi sov! ;d vi sov från halv ett på dagen till typ 4 tiden taha! ^^ sen var jag med alla dom hela dagen typ. sen lite senare kom jafaar och carro också. 




Men nu idag, vad händer? vene ska väl träffa tobbe senare kanske, och de andra? puss på er. <3


en månad och 1 dag kvar!


Kommentarer
Postat av: mersiha

ahh okey va ska du göö ikväll då:D

2010-05-03 @ 17:23:33
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0