natti gott folk!

Hejsan! : ) ..
Gick och mötte lilla carro förut : ) .. Vi gick och köpte smak och kol till vattenpiparn, sen trallade vi hem till mig och carro fixade i ordning den, sedan rökte vi, så jävla gött xD och vi käkade lite chips och mös lite, snackade om roliga saker vi vart med om xD .. senare kom tobbeboii! ;d .. moha, som adde kallar honom. Men iaf, vi rökte,  & lyssna på musik & busade! Sen tittade vi på förhäxad, för bäääääääääääääst och sorgligt var det, men riktigt mys!


Alltså wierdo elle vad.. dehär skrämmer mig baara mer & mer för varje dag! :S .. Gör svin ont när jag sväljer något, slemm, mat, vad som hellst .. t.o.m när jag röker, och när jag andas känns de som om ja får in nått konstigt luft i halsen :S .. och sen gör de ont enda upp till vänstra örat :S .. vänstra sidan av halsen också.. Men iaf, tobbe sa åt  mig att jag ska ringa vårdcentralen .. för de kan ju vara nått hemskt ... och även om de inte är det, så ere iaf bra att jag kollar upp de .. åt inte ens upp maten idag, kunde helt enkelt inte .. Så ska ringa de imorgon när jag vaknar och sen så ringer väl dom upp mig under dagen!

Nu ska jag sova, ses pusss



Kommentarer
Postat av: Annica

baby, hör av dig till din syster. hon behöver sin storasyster nu. helvetet har brakat löst.

2010-03-02 @ 13:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0