mysdag! <3

hallojj .. kom hem till morsan för nån timme sen elle kanske några haha :P 1-2 timmar sen iaf ...

Jag mötte felicia, vi gick och käkade på La Baguette , riktigt gott och mysigt var det iaf ^^ .. Sen gick vi runt lite på stan och sedan så gick vi till bion och väntade där vid salarna tills klockan rullade på, sen köpte vi godis och sen gick vi ín och såg farsan på bio.. Asså visst den var rolig ibland osv, men inte min smak direkt .. den var bra på sitt sett, men jag gick mest på den för att felicia ville osv .. och den här tiden skulle vi umgåss själva osv så .. men de var riktigt mysigt endå :) 4 av 10 får den! :P


Nu så känns de som en fet klump i halsen / magen p.g.a en sak .. som jag inte tänker ta upp hära dårå.. fanfanfan .. hur ska jag göra ...hurhurhur..

Pusss på er era sunshines!<3

Kommentarer
Postat av: felicia

:)

bra dag de va

2010-03-29 @ 20:33:59
URL: http://modefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0