innocent wild!

heejsan hoppsan!

skola idag från 08.10 - 16.15 ungefär dårå, men de gick an iaf .. förutom att.. idag så frågade jag min handledare om han kontaktat emma.

jag - har du kontakat emma?
han - ja.
jag - hon har ej kommit idag?
han - hon har sjukanmält sig.
jag - a vi får väl leka att hon e sjuk.. sen gick jag en bit .. och då började han skälla ut mig som fan, säger att jag förändrats som fan och ja vene vad :S men klart man blir sur och är skit stressad när hon inte ens har kommit och projektarbetet ska vara klart om typ 1-2 veckor :S .. är sjukt stressad, därför jag vart på så dåligt humör också, när hon inte ens kan tänka på andra än henne själv .. :S? hon säger att hon mått dåligt och vart sjuk i två år, elle aa jag har läst de, men de har hon fan inte ! blir så jävla irreterad, men nu skiter jag i allt, jag gör klart mitt, lämnar in de, sen får hon försöka ta kontakt me mig, för jag har försökt ta kontakt me henne i .. aa flera veckor/månader :S .. så nu får hon försöka ta tag i detta.. orkar bokstavligen inte bry mig mer.


aja .. sen efter skolan träffade jag tobbebebis! och sen titta vi på sorgliga förhäxad hahahaha ;D nu e vi på säsong 6 : ) sen stack han hem, & nu ska ja tat de lugnt. PUss

Kommentarer
Postat av: daniella

MEN FYFAN VILKEN DÅLIG STIL. Hur kan man? Vill man ha dåligt rykte eller? Tydligen :S Det verkar ju som att hon ignorerar när du försöker kontakta henne också. Usch, jag blir så jävla trött på sånn där falskhet.



Gumman, jag hoppas att det löser/löste sig. PUSS <3

2010-03-14 @ 23:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0