digestiv kex, mums? :*

hejsan : ) .. sitter här och äter digestive kex ;d så jäkla gott, jag e hungrig, men mat blire senare : ) !
Snart kommer tobbie och carruuh, kanske robban också? iaf, vi ska titta på förhäxad like allways : ) .. och sen mysa lite bara, flumma kanske, snacka och allt dedära! Sen senare ikväll ska jag plugga lite , elle aa fixa och trixa lite med APU uppgifterna!  men snart kommer dom, så ska typ dra!

och ingen skola imorgon! känns skit skönt! : ) 

btw, snackade förresten med min handledare idag om en person som jag jobbar med i projektarbetet! som skolkar varje dag och skiter i allt och hoppas på att alla andra i hennes närvaro får skit fast de e hon själv som får de! och han ska kontakta henne och snacka, annars ska han ig varna henne men han sa att jag kommmer inte få sämre betyg för det! men aa ska ha möte om de lite senare i veckan typ!

försöker hinna med att skriva sen : )

PUSSIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0