Beck maraton!

Hej, efter skolan följde jag med carro hem, vi satt där och planera hur vi ska göra, ska hyra lokal och ha stor fest om ett par veckor : ) ska snacka med lokalansvarig typ imorgon elle nått : ) sen efter några timmar stack vi hem till mig, jag har nyligen beställt hårförlägning : ) .. Chocklad brunt typ , som under hår : ) skiiiiit snyggt och inte för dyrt, får det om 5 arbetsdagar ungefär, så typ nästa vecka på måndag elle tisdag!
Nu sitter carro och tittar vilka beck filmer hon har sett och inte sett! Vi ska ha en liten beck maraton! vi har kommit på att vi har mycket gemensamt, älskar wallander och beck filmer! iaf älskat : ) så tänkte se lite på de nu typ, med nått gott till kanske? ..

börjar få svinigt ont i halsen :S fattar ej hur de kan komma när jag nyligen haft kraftig halsfluss?? aja, är väl nått annat iaf , men gör mest ont när man anstränger sig, elle röker osv .. kan också va att jag ej sovit så bra typ?

Men nu ska jag dra! Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0