100329

Hejsan!

Idag var det praktik dårå, och det gick utmärkt!

Barnen kände igen mig och allt sånt : ) ..de typ sprang till mig när de såg mig komma, mycket kul ^^

Sen skulle jag måla med ett par barn, och sen ville vissa göra andra saker så då kom de andra barn som målade med mig osv : ) ..

Hela förmiddagen gick väldigt foooort, men eftermiddagen däremot gick väldigt lååååångsamt! hah^^

Men iaf, bara morgondagen kvar av min praktik dårå! : ) ..

Då ska jag leda barnen i musik & rytmik.. ska jag säga vad elle hur jag tänkt göra?

Jag ska ta hand om en grupp barn .. Vi ska sjunga "blinka lilla stjärna där"..

alla barn ska få ett varsit instrument.

Sen efter varje mening ska de slå, skaka, banka elle smälla på sina instrument!

Jag kommer självklart att visa de hur man ska göra, och sen ska dom få pröva på lite själv, : )

Låter de som en bra idé?

Hoppas det! ;d går från 08.30 - 15.30 imorgon med!

Kommer faktiskt sakna dom där borta, nu när jag inte kommer komma tillbaka dit någe mer.

Idag när jag gick från praktiken, så mötte jag lilla carro på sin söta moppe ;d

blev typ rädd och förvånad för såg inte att de var hon förns hon stannade och ropa på mig,

hon skulle hämta tobbe osv.  Men iaf, vi stannade och snackade en stund och sedan drog jag till bussen och åkte hem.

Nu sitter jag här och gör inte ett skit, men e så sjukt seg och trött :/ .. Fast har sökt en hel del jobb nu till sommaren, hoppas att man kan få något av de iaf ;d

Ha de bäst. Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0