100325

Ska hämta min studentmössa idag !!! :D hoppas fan den kommit nuuu!!! ;d ..

Sitter i skolan, pluggar en hel del, just nu håller jag på att göra färdigt Psykisk ohälsa, och sedan ska jag fortsätta göra färdigt mitt Projektarbete som ska in imorgon och sedan ska jag kolla min och amaals redovisning vi eventuellt ska ha idag eller efter påsklovet, så att allt stämmer osv, det är en hel del saker de ja! menmen, mycket att göra innan lov är de ju + att det är studenten om typ två månader och några dagar typ? sa natta nyss hahaha, hon håller reda på de hon =)) .. men iaf, slutar vid 16.15 idag, då ska jag iväg och sola me carro & sedan ska vi städa mitt rum tills imorgon ( blir typ illa tvungen att städa mitt rum 2-3 gånger i veckan nu, men som tur har jag folk som hjälper mig ;) ) och sedan typ duscha, hhaha ^^

Imorgon blire fest hos mig, kommer komma en hel del antar jag : ) .. och på lördag blire mat och sen bio på kvällen me systeryster. Mysig helg jag kommer få! : ) .. På måndag och tisdag blire praktisera :c oooorkish? .. måste planera de jag ska gö me ungarna! : ) !

hoppas inte den gruppen jag och amaalie ska opponera , redovisar idag, eftersom  vi itne fått papprerna från den gruppen än ;o .. på ett sett vill jag att min grupp ska redovisa idag, men endå inte ... jag vill för att få de gjort, men jag vill endå itne för jag vill se hur de andra grupperna gjort först. aja :P

ska fortsätta jobba nu så att jag blir klar nån gång. Puss ha de bäst. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0