100324

Hallåhallå! :)

Igår var jag med carro tobbe och blanka! ;d .. typ.. vi tittade på tv, och killarna kittlade oss hela jävla tiden haha men kul vare allt ;b .. Sen så sov carro&tobbe här, jag pluggade lite mot kvällen iaf, måste nog plugga lite idag med, men har knappt sovit i natt, låg vaken väldigt länge.



Sen så typ i sömnen, så lekte väl tobbe super man? elle nått, haha.. Han tog sin arm mot luften och sa något jag inte minns, sen ja bah va? sen han bah jag behöver en laddare.
och då kolla ja på han, och han sov :P.. Hahah,
sen idag så hörde jag carro fnittra hahaaha, i sömnen
.. Mystiska kompisar jag har =))




men iaf, tobbe stack nyss, han går i skolan tills 6-7 idag stackarn. Carro kommer sova kvar hos mig, jag slutar endå vid halv tolv tiden, så direkt när jag slutar ska jag hem och soooooooooova! mumsigt, antar att hon sover tills jag kommer hem så! 
Väntar på att pappa ska komma och hämta mig, han ska skjutsa mig till skolan!

praktiserar på måndag och tisdag nästa vecka :c oooorka! eftersom jag missade några dagar när jag praktiserade! Ska leda barn i lekar osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0