100323

hej sitter i skolan med safiye och amaalie! : ) ..

Ska snart dra iväg på engelska lektionen!

haha igår tränade jag och tobbe på engelska, vi ska bli duktiga : ) så vi snackade bara engelska, snackade engelska på sms me folk också och sen idag me ^^ haha det är faktiskt kul och man känner sig mer säker i de man pratar om då också : ) .. han sov hos mig igår, men han stack vid kvart i nio tiden på morgonen, och jag fortsatte sova tills tio tiden, och sen kom lilla carro och gjorde mig sällskap och sen så fixa jag mig & stack till bussen där jag träffade lilla natta! : ) .. så vi snacka en hel del om saker och ting åså! & hon kommer på fredag till festen hos mig, faktiskt kul. Kommer väl iaf komma lite folk, vene om de blir mycket eftersom de ska eventuellt vara i mitt rum elle något, men lite folk kommer & kul kommer det bli iaf! : ) elle som i lördags, då kom de för mkt folk, i mitt lilla rum liks xD .. men får se hur de blir med de : ) .. 

aja, idag blir de väl att vara med carro och säkert tobbe också? och vene va vi ska gö, men jag måste plugga en hel del idag också :S typ de sista i projektarbetet e de viktigaste, och sen planering om lek inför nästa vecka då jag ska leda ungar i lekar osv .. och sen har jag två saker i människor i behov av stöd, men jag tänker göra PA och planeringen först iaf! höhöhö ^^ ..

men aja, nu måste vi dra på lektion! puss och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0