100321

Hejsan hoppsan! :)


Igår blev de lite fest, skulle egentligen bara vara förfest hos mig igår, men de var väl själva festen hos mig ? taha .. De kom en massa folk iaf, kom och gick typ! : ) .. Så vi festade, spelade sprit spel,  rökte, snacka,  "jag har aldrig" och en massa annat typ! ;d .. Senare vid tolv - ett tiden på natten skulle vi på en annan fest i vivalla, men vi kom inte in HAHAHA! så jag carro tobbe och blanka vandrade hem till mig typ ;d .. och fortsatte lite, och aa de hände lite konflikter hos mig dårå, som ja ej tänker ta upp!
Men på vägen hem var jag nära på att pissa hos någon annan människa typ, haha! :d dom lurade mig de jävlarna;)

Men iaf .. nu är ja me carro och en till och vi typ gör inte så mycket, äter chips och snackar väl typ, iaf musik!

PÅ fredag blir de fest hos mig typ igen :) .. in my room, med massa folk! och på lördag blire bio och annat gött me felicia! :) Ha de bäst puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0