100318

Hallå, vaknade vid kvart i 6 idag, elle jag ville hela tiden sova i typ två minuter mer hela tiden, typ som om två minuter är mycket ens? om man sover, så tar de nån sekund så har två minuter gått.. när jagb väl gick upp så hoppade jag in i duschen, med jätte varmt vatten! :)





iaf, jag somnade as sent igår,elle .. jag la mig vid elva tiden, titta på lite tv program "två scrubs program och How i met your mother" .. sen tänkte ja att nu måste ja verkligen försöka sova ( var as pigg under de programmen ) .. Sen låg jag i sängen, vred och vände på mig hela tiden! Somnade väl tillslut dårå! Men var baara för att jag och carro vaknade klockan 4, och hade hon ej vaknat och kollat på klockan så hade vi fortsattit att sova ;o de e fan scary! att man kan sova hur länge som hellst, men skönt är det : ) älskar att sova! och de var hon som väckte mig! ;d ..

Iaf, jag har sminkat mig & fixat håret.. ska snart dra iväg till direkt bussen som går till skolan ;d puss



Kommentarer
Postat av: Ida

jo då man ska inte klaga :)

gjort idag :)?

2010-03-18 @ 20:26:58
URL: http://idaaxxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0