100317

Hej :) hade ingen skola idag, så carro sov hos mig igår, blev beck maraton : ) ..
Sen idag så vaknade vi vid 4 tiden på eftermiddagen :S för sent, skulle egentligen me tobbe till arbetsförmedlingen och snacka om utomlands :/ får kanske bli imorgon elle på fredag då! men iaf .. så tobbe kom hit, och vi titta på lite förhäxad, och sen drog vi till farmor, där solade vi : ) jävlar va brun jag blev, men tobbe blev brunast! Sen så fixade ja och carro numret till lokalen som vi ska försöka hyra den 2 april! : ) .. Och nu äter jag en pirog, och ska snart lägga mig, måste  upp tidigt imorgon och duscha! inte bra att duscha samma kväll när man solat, så får gö de imorgon tidigt : ) pappa får väcka mig!

snart helg igen, göra i helgen?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0